toon menu
zoeken in website
zoek in webshop
zoek in tekstpagina's
contact FashioniIT

Rimini neemt CRM Fashionit in gebruik

Rimini maakt voor de orderregistratie, distributie en fakturatie sinds 1 januari jl. gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

5/4/2017

Turquoise By Daan neemt CRM en B2B in gebruik

Turquois by Daan is voornamelijk een 'cash and carry' leverancier van modische dameskleding.

Turquoise by Daan maakt voor de showroomverkopen, orderregistratie, distributie en fakturatie sinds 1 januari jl. gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

5/4/2017

Digital Fashion Center start met B2B Fashionit

Digital Fashion Center levert vrouwelijke en stijlvolle mode van verschillende Italiaanse ateliers.
Het unieke van Digital Fashion Center is de riante markup en de enorm korte levertijden.
Alle items kunnen enkel online worden besteld.

Digital Fashion Center maakt gebruik van de door Fashionit ontwikkelde 'responsive' B2B shop en CRM.

31/10/2016

Dolce Vita neemt CRM Fashionit in gebruik

Dolce Vita is een Nederlands modemerk dat sinds 2002 bestaat. Dolce Vita wordt inmiddels in 15 landen verkocht en heeft meer dan 300 verkooppunten in Nederland. Dolce Vita Mode staat voor stijlvolle en vrouwelijke mode voor een betaalbare prijs. De collectie is origineel, chic maar ook sportief en vooral heel draagbaar.

In verband met de schaalbaarheid van de door Fashionit ontwikkelde CRM, heeft men besloten om medio dit jaar over te stappen naar ons systeem. Met ingang van augustus jl. is voor de orderregistratie, uitlevering en fakturatie het door ons geleverde systeem in gebruik genomen.

30/10/2016

Corel neemt CRM Fashionit in gebruik

Corel is een Nederlands broekenmerk opgericht in 1982. Corel staat bekend om hun damesbroeken met uitmuntende pasvormen,

Corel maakt voor de orderregistratie, distributie en fakturatie sinds kort gebruik van de door ons geleverde CRM / ordersoftwear.

Deze wordt wordt gecompleteerd door onze 'responsive' B2B shop.

30/10/2016

Pinned by K neemt CRM Fashionit in gebruik

Het Nederlandse label Pinned by K levert leder accessoires zoals fringes en tassen. Recent is de collectie uitgebreid met een sneaker lijn.

Om de bedrijfsprocessen zoals registratie van orders, logistiek en fakturatie te stroomlijnen is er besloten om de CRM van FashionIT te gaan gebruiken.

Daarnaast zal de CRM op korte termijn worden uitgebreid met een onze volledig 'responsive' B2B-webshop.

30/10/2016

Creators of Fashion gaat voor CRM Fashionit

Creators of Fashion maakt sinds 2 maanden voor haar damesmode label MY-PASHION gebruik van de door FashionIT ontwikkelde CRM.

Daar Creators of Fashion het grootste deel van van haar collectie uit voorraad levert, was een actueel inzicht in de voorraadpositie een eerste vereiste. Tevens diende de inkoop efficiënter te worden gemaakt, zodat de omloopsnelheid verhoogd kon worden.

De CRM wordt ingezet voor het gehele bedrijfsproces van registratie van orders tot voorraadbeheer en fakturatie

27/7/2016

Lancering APP voor voororders

Recentelijk hebben wij een geheel ontwikkelde APP voor het schrijven van voororders ontwikkeld en gelanceerd.

De interface van de APP is 'responsive' en eenvoudig in gebruik, doordat voor de buitendienst niet relevante functies zijn weggelaten. Dit laatste betekent echter niet dat de APP niet volledig is. Zo kunnen er onder andere artikelfoto's worden getoond, kan men orders laten ondertekenen en kunnen orders geprint danwel gemaild worden.

Ook kan een buitendienstmedewerker of agent eenvoudig nieuwe klanten aanmaken, waarbij de foutmarge door diverse controles tot een minimum beperkt wordt. 

De APP dient als verlengstuk van onze CRM en is bedoeld voor tablets, maar werkt ook op een laptop of desktop.

8/6/2016

Jane Lushka neemt CRM Fashionit in gebruik

Het stoere Nederlandse vrouwenmode label Jane Lushka zit behoorlijk in de lift.

Om de bedrijfsprocessen zoals registratie van orders, logistiek en fakturatie te stroomlijnen is er besloten over te stappen op de CRM van FashionIT.

Daarnaast zal de CRM op korte termijn worden uitgebreid met een onze volledig 'responsive' B2B-webshop.

8/6/2016

Lofty Manner gaat voor CRM Fashionit

Lofty Manner is een Nederlands merk en levert elke 2 maanden een nieuwe collectie damesmode .

Een vereiste voor Lofty Manner was om de buitendienst op een tablet orders te laten schrijven, waarbij de klant een order op de tablet zou kunnen ondertekenen.

Enkel de optie om een klant op de tablet de order te laten ondertekenen bestond nog niet, maar is tesamen met enkele andere kleine aanpassingen inmiddels in het systeem opgenomen.

De CRM is eind 2005 naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

21/3/2016

Royaums gaat voor CRM van FashionIT

Royaums is een exclusief Nederlands merk voor sneakers en accessoires in het hoge segment

Om aan de wensen van Royaums te kunnen voldoen, waren er enkele rigoreuze aanpassingen van onze CRM nodig.

Zo zou het systeem onder andere met meerdere valuta om moeten kunnen gaan. Daarnaast hebben alle artikelen een uniek serienummer dat gekoppeld dient te worden aan de retailer waaraan het artikel geleverd is. 
Dat dit een leuke uitdaging was, moge duidelijk zijn.

Inmiddels is de CRM met de gewenste aanpassingen opgeleverd en in gebruik genomen.

21/3/2016

Alix the Label neemt CRM in gebruik

Alix the Label, een nieuw Nederlands merk voor damesmode lanceerde tijdens de Modefabriek in januari van dit jaar haar eerste collectie. Voor de registratie van de voororders werd aanvankelijk gestart met een door Softwear geleverd systeem.

Echter omdat men besloot om in het nieuwe seizoen met agenten te gaan werken, bleek het gebruikte systeem te weinig schaalbaar, niet gebruiksvriendelijk en vooral prijzig te worden. Vandaar dat er werd besloten om na een half jaar reeds over te stappen op de door ons ontwikkelde CRM.

Reeds bij de introductietraining gaf men aan blij verrast te zijn over de werking en de gebruiksvriendelijkheid van ons systeem ten opzichte van het ingewisselde Softwear systeem.

 

13/7/2015

Expose Dresses neemt CRM en b2b-shop in gebruik

Expose Dresses, importeur en agent van gala- en gelegenheidskleding, heeft onlangs onze CRM in combinatie met onze B2B-webshop in gebruik genomen.

De CRM wordt ingezet voor het volledige verkoopproces tot en met verzending en fakturatie. Tevens doet deze dienst als backend voor de B2B-webshop. Deze retailerwebshop kan in tegenstelling tot veel reguliere B2B-webshops ook bezocht worden door particulieren, die weliswaar geen aankopen kunnen doen maar middels een storelocator kunnen zien waar een gewenste jurk verkrijgbaar is.

Winkeliers kunnen op verzoek inloggegevens verkrijgen om op een eenvoudige wijze online bestellingen uit voorraad te plaatsen.

26/6/2015

No-Mi neemt crm in gebruik

No-Mi een Nederlands label van shapewear en lingerie heeft deze maand de door ons gebouwde CRM (ordersysteem) in gebruik genomen.

No-Mi is gevestigd in Amsterdam en het label is verkrijgbaar bij een groot aantal retailers / winkeliers, maar ook bij warenhuizen zoals V&D.

De CRM zal worden ingezet voor het gehele proces van orderregistratie, uitlevering, facturering en voorraadbeheer.

3/6/2015

Agent-Easy, pakket voor agenten gelanceerd

Met gepaste trots hebben wij begin van deze maand het nieuw door ons ontwikkelde pakket voor agenten in de modebranche onder de naam "Agent-Easy" gelanceerd.

Agent-Easy stelt agenten in staat om naast digitaal orders te schrijven ook data van relaties zoals klanten, prospects en leveranciers uitgebreid te registreren ten behoeve van cross-selling, mailings en andere marketing doeleinden.

Vanuit het pakket kunnen doelgroepen (klanten en/of prospects van de gevoerde merken) in één handeling worden gemaild. Daarnaast beschikt het pakket over een uitgebreide agendafunctie waarin afspraken en reminders geregistreerd kunnen worden.

En als kers op de taart, is er een koppeling met onze database van 75 procent van alle modewinkels in Nederland, waardoor het vinden van prospects wel heel eenvoudig is geworden.

13/4/2015