toon menu
zoeken in website
zoek in webshop
zoek in tekstpagina's
contact FashioniIT

SERVICE EN SUPPORT

Waarschijnlijk zijn websites, webshops en automatisering voor u net zo'n grijs gebied als voor de meeste niet it-ers. Dit is dan ook de reden dat wij veel tijd besteden aan het transparant en begrijpbaar maken van dergelijke zaken. Automatisering en 'internetisering' moeten uw bedrijf immers voordelen brengen en geen onnodige kopzorgen.

Vaak hoort men ook verhalen dat het fout het gaat met bijvoorbeeld het kassasyteem of ordersysteem en dat het dagen duurt voordat de problemen opgelost zijn. Dat het altijd wel eens een keer mis kan gaan, staat buiten kijf. Daarom zijn een goede service en ondersteuning dan ook essentieel voor het voorkomen van dat soort scenario's

GEEN FRONTDESK

Wanneer u vragen of problemen met uw webwinkel, kassasyteem of ordersoftware heeft, wilt u uiteraard meteen geholpen worden. En terecht. Bij veel concollega's van ons krijgt u echter nooit een programmeur of iemand die u direkt kan helpen, aan de lijn. Uw melding wordt dan door een telefoniste aangenomen of u moet een ticket indienen, waarna u geduldig kunt wachten tot u geholpen wordt. 

Zo niet bij FashionIT. Bij ons krijgt u altijd iemand aan de telefoon die uw vragen meteen kan beantwoorden en (behoudens hoge uitzonderingen) ook binnen een uur uw probleem kan oplossen. Zelfs wanneer u buiten kantooruren belt. Dat is wat wij service noemen!

GEEN ONVERWACHTE KOSTEN

Wanneer u voor elke telefoontje naar de helpdesk moet betalen, lopen de irritaties al gauw op. En begrijpelijk. Daarom zullen wij u verzoek voor ondersteuning ook nooit in rekening brengen, tenzij u dagelijks een uur lang aan de telefoon hangt.